آموزشی

چگونه به عنوان یک دانش آموز آنلاین با انگیزه بمانیم

کلید موفقیت در یادگیری آنلاین، داشتن انگیزه است. این به همان اندازه برای دانشجویان آنلاین کهنه کار و کسانی که به تازگی به کلاس آنلاین معرفی شده اند صادق است. بنابراین در اینجا شش استراتژی برای حفظ انگیزه خود برای انجام کار آورده شده است.

1. اهداف واقع بینانه تعیین کنید.

برای هر کلاس اهداف کوچک و دست یافتنی تعیین کنید تا دلسرد و غرق نشوید. با نوشتن آنها بر روی یادداشت های چسبنده و قرار دادن آنها در اطراف خانه، اهداف خود را پیگیری کنید یا یک صفحه گسترده برای پیگیری پیشرفت خود ایجاد کنید. و به یاد داشته باشید، موفقیت‌های کوچک به هدف نهایی شما یعنی کسب مدرک کمک می‌کنند.

2. زمان مطالعه خود را برنامه ریزی کنید.

برنامه ای برای ادامه کار ایجاد کنید تا بتوانید دوره های آموزشی خود را تکمیل کنید و در عین حال فرصتی برای لذت بردن از کارهایی که دوست دارید انجام دهید، دارید. زمان‌های مشخصی را برای ورود به دوره و مطالعه برنامه‌ریزی کنید، یادآوری‌هایی از تاریخ‌های سررسید را در تقویم یا تلفن خود ایجاد کنید، و استراحت‌هایی را ایجاد کنید تا به ذهن‌تان زمان بدهید تا چیزهایی را که یاد می‌گیرید بپذیرد. داشتن یک برنامه احتمال موفقیت شما را افزایش می دهد و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

3. اساتید و همکلاسی ها را بشناسید.

برای اینکه هنگام یادگیری آنلاین احساس انزوا نکنید، تعامل با همسالان و مربیان خود را از طریق پیام فوری، ایمیل، Google Hangouts، Zoom، تالارهای گفتگو یا از طریق تلفن به عادت تبدیل کنید. انجام این کار به شما کمک می کند روحیه خود را بالا نگه دارید و به شما کمک می کند تا سطحی از مسئولیت پذیری نسبت به درس خود را توسعه دهید.

4. آنچه را که در حال یادگیری هستید به اشتراک بگذارید.

در مورد درس خود با دوستان و خانواده صحبت کنید. با آنچه در زندگی شخصی و کاری خود یاد می گیرید ارتباط برقرار کنید. به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران می تواند به شما در ایجاد حس غرور و موفقیت کمک کند.

5. مراقب خودت باش.

مراقبت از سلامت روحی و جسمی می تواند به عملکرد تحصیلی شما کمک کند. همانطور که برنامه خود را تنظیم می کنید، سعی کنید با ورزش منظم، وعده های غذایی سالم و استراحت و آرامش فراوان کار کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با مراکز تفریحی یا مشاوره مربوطه مدرسه خود تماس بگیرید.

6. برای یک جایزه برنامه ریزی کنید.

هر کسی سزاوار یک ضربه زدن به پشت است. همانطور که دروس خود را کامل می کنید، زمانی را برای شناخت دستاوردهای خود صرف کنید، چه یک فصل بسیار طولانی از کتاب درسی را تمام کرده باشید یا یک امتحان را کاملاً تکان داده باشید. با چیزی که از آن لذت می برید به خود پاداش دهید، چه به معنای دویدن، پخش جریانی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود یا سفارش غذای بیرون بر برای جشن گرفتن باشد. لذت بردن از دستاوردهای خود و استراحت به شما کمک می کند نگرش مثبت داشته باشید و انگیزه خود را حفظ کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا