آموزشی

زبان های عاشقانه چیست و کجا صحبت می شود؟

اگر می‌پرسید کدام زبان‌ها زبان‌های عاشقانه هستند، چه چیزی آن‌ها را تعریف می‌کند، و چند زبان رومی در جهان وجود دارد، ما دراین مقاله پاسخ شما را می دهیم.

زبان‌های رمانس همگی می‌توانند ریشه‌های خود را به لاتین «مبتذل» که توسط سربازان رومی باستان صحبت می‌کردند (از این رو نام آنها) برمی‌گردد که این زبان را به کشورهایی که به آنها حمله کردند و متعاقباً اشغال کردند، منتقل کردند.

با گذشت زمان، هر یک از این گویش‌ها تکامل یافتند و به زبان‌های متمایز تبدیل شدند، در حالی که رگه‌های قوی از میراث مشترک خود را حفظ کردند: آنها مقدار قابل توجهی از واژگان و اشکال دستوری را به اشتراک می‌گذارند.

این بدان معنی است که زبان های رومی نه به دلیل طبیعت زیبا و ظریفشان، بلکه به دلیل اصل و نسب رومی آن ها به این نام خوانده می شوند.

قدیمی ترین زبان عاشقانه چیست؟

اگر بخواهیم با قاطعیت مشخص کنیم که از پنج زبان اصلی رمانس، کدام یک قدیمی تر هستند این کار دشوار و سخت خواهد بود با توجه به مواردی از جمله اینکه همه آن زبان ها از زبان لاتین مبتذل سرچشمه گرفته شده اند، توسعه های بعدی آنها در هم تنیده شده است و همچنین شاخه های درخت زبان های رمانتیک به سختی از یکدیگر باز خواهند شد.

زبان ایتالیایی و رومانیایی (زبان عاشقانه ای که در اروپای شرقی صحبت می شود)، به عنوان متحمل ترین نامزدها پیشنهاد شدند. قدیمی ترین نسخه خطی به زبان رمانتیک  که تا امروز کشف شده است Los Cartularios de Valpuesta بوده که به صورت ابتدایی اسپانیایی در سال 804 نوشته شده بود.

ایتالیایی و رومانیایی (زبان عاشقانه ای که در اروپای شرقی صحبت می شود) معمولاً به عنوان محتمل ترین نامزدها پیشنهاد می شوند، اگرچه قدیمی ترین نسخه خطی نوشته شده به زبان رمانتیک که تا به امروز کشف شده است Los Cartularios de Valpuesta است که به شکل ابتدایی اسپانیایی در سال 804 نوشته شده است. آگهی.

کدام زبان به انگلیسی نزدیکتر است؟

آیا زبان انلگیسی یک زبان عاشقانه محسوب میشود؟ پاسخ به این سوال منفی است و اعتبار این زبان در این نمره ضعیف است. از نزدیک ترین زبان ها به زبان انگلیسی فریسی ، زبان هلندی و دانمارکی میتوان اشاره کرد.

رمانس زبانی است که از زبان لاتین به لاتین مبتذل مشتق شده است. این در حالی است که زبان انگلیسی تحت تاثیر لاتین قرار گرفته و بسیاری از نشانه های زبانی آن را به عاریت گرفته است. اساسا از گویش های آنگلوساکسون در قرن پنجم تا قرن هفتم بعد از میلاد در آلمان، دانمارک و هلند به بریتانیا آمدند، و از مهاجرانی که در سفربودند، تکامل یافت.

زبان اسکاندیناوی همچنین تأثیر عمده ای بر زبان انگلیسی در حال تکامل داشت. این به دلیل تهاجمات مکرر وایکینگ ها از قرن هشتم تا یازدهم به سواحل بریتانیا رسید. برخی از قطعات واژگان نورس قدیم هنوز باقی مانده است.

مسلماً اسکاتلندی نزدیکترین زبان به انگلیسی است. اما این مشکل ساز است، زیرا اسکاتلندی معمولا به عنوان یک گویش در نظر گرفته می شود، نه یک زبان در نوع خود. هر دو زبان انگلیسی و اسکاتلندی ریشه در انگلیسی باستان دارند و اسکاتلندی تا قرن هجدهم زبان اصلی اسکاتلند بود. این زبان امروزه بسیار به عنوان یک زبان گفتاری باقی مانده است.

نکاتی در یادگیری بهتر زبان انگلیسی:

تعهد داشتن نسبت به زبان در حال یادگیری، مهارت های شنیداری و گفتاری خود را تقویت کنید، از اینکه مرتکب اشتباه شوید نترسید،به صورت روزانه مطالعه داشته باشید، زمانی که تمرکز بیشتری دارید برای یادگیری زبان استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا