آموزشی

بهترین لپ تاپ ها برای ساخت و ساز و مهندسی عمران

آیا در لیست خرید هدیه شما یک متخصص ساخت و ساز یا مهندسی عمران وجود دارد؟ اگر چنین است، ممکن است از قبل همه چیز را در مورد مزایای این رشته شغلی بدانید. اما آیا می دانید لپ تاپ مناسب چقدر برای کار آنها اهمیت دارد؟ بسیاری از مدیران ساخت و ساز و مهندسان عمران که در این زمینه کار می کنند، به لپ تاپ هایی نیاز دارند که به همان اندازه محکم و ناهموار باشند. لپ تاپ هایی که قادر به پردازش بارهای سنگین هستند.

به همین دلیل است که بسیاری از بهترین لپ تاپ های ساخت و ساز دارای قدرت پردازش قوی همراه با کارت گرافیک عالی برای طراحی و طراحی هستند. نه تنها این، این متخصصان برای اطمینان از دوام لپ تاپ خود در طول روز کاری به عمر باتری طولانی نیاز دارند.

5 بهترین لپ تاپ برای مدیران ساخت و ساز و مهندسان عمران

علاوه بر اجرای ساده اتوکد، مهندسان عمران و مدیران ساخت و ساز نیاز دارند که لپ‌تاپ‌هایشان به اندازه کافی بادوام و انعطاف‌پذیر باشد تا بتواند در برابر طولانی‌ترین روزهای کاری در شرایط ناهموار مقاومت کند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا بهترین لپ‌تاپ‌ها را برای این افراد سخت‌کوش انتخاب می‌کنیم.

1. لپ تاپ اختیاری HP ENVY 15t لمسی

لپ تاپ HP ENVY -15t-ep000 یک لپ تاپ عالی برای مهندسان عمران و مدیران ساخت و ساز است زیرا عملکرد و دقت را با هم ترکیب می کند. این لپ‌تاپ با پردازنده نسل دهم Intel® Core™ i7، کارت گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX 1650 Ti و 16 گیگابایت حافظه، اتوکد و تقریباً هر چیز دیگری را اجرا می‌کند. فراتر از مشخصات چشمگیر، این لپ تاپ HP ENVY دارای باتری بادوام است تا شخص خاص شما را در این زمینه تحت پوشش قرار دهد.

مزیت بزرگ دیگر؟ دریچه های پنهان آنها به طور مداوم دستگاه را خنک می کنند تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کنند، و چون پنهان هستند، به راحتی در محل کار پر از گرد و غبار نمی شوند. همچنین یک دوربین HP Wide Vision HD غیرقابل هک با دکمه اختصاصی بی‌صدا کردن میکروفون و خواننده اثر انگشت وجود دارد. این راه‌اندازی امکان ارتباط آسان با مشتریان و همکاران را فراهم می‌کند و به همان اندازه ایمن است.

ویژگی های کلیدی:

  • صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD مورب، IPS، ضد تابش نور، میکرو لبه، صفحه نمایش با نور پس زمینه WLED
  • باتری لیتیوم یون پلیمری 6 سلولی 83 وات ساعت
  • دوربین HP Wide Vision HD با میکروفون دیجیتال آرایه دوگانه یکپارچه
  • SSD 256 گیگابایتی PCIe® NVMe™ M.2 قابل ارتقا
  • صدا توسط Bang & Olufsen با 3 بلندگو و HP Audio Boost
  • دارای گواهینامه ENERGY STAR®. EPEAT® Silver ثبت شده است

2. ایستگاه کاری موبایل HP ZBook Firefly 15 G7

خط ایستگاه کاری HP Z برای متخصصان فنی و خلاق طراحی شده است که بهترین عملکرد را برای بار کاری شدید خود می خواهند. ایستگاه کاری موبایل HP ZBook Firefly 15 G7 جایگاه خود را در این سری به دست آورد و گزینه ای عالی برای مهندسان عمران و مدیران ساخت و ساز است.

در حالی که با صفحه نمایش شفاف 15.6 اینچی FHD شروع می شود، می توانید این پسر بد را تا یک صفحه نمایش فوق العاده تیز 4K UHD تقویت کنید تا تصاویری واضح را در برنامه هایی مانند اتوکد حتی در هوای سخت ارائه کنید. این HP ZBook همچنین دارای یک باتری 3 سلولی 56 WHr با عمر طولانی است که برای جلسات کاری طولانی دور از دفتر عالی است.

بهتر از همه، HP ZBook Firefly کاملاً قابل تنظیم است. همراه با کارت گرافیک مجزای NVIDIA Quadro® P520، می‌توانید این لپ‌تاپ هدیه‌ای را ارتقا دهید تا شامل پهنای باند حرفه‌ای موبایل Intel XMM 7560 LTE-Advanced، Intel AX201 WiFi 6 و سایر امتیازات مهم برای برقراری ارتباط، حتی بدون سیگنال WiFi باشد.

ویژگی های کلیدی:

  • باتری 3 سلولی 56 WHr با عمر طولانی
  • کارتخوان هوشمند
  • SSD 128 گیگابایتی M2 SATA-3 TLC TLC قابل ارتقا
  • صفحه کلید درجه یک ضد نشت دو نقطه
  • فقط از 3.74 پوند شروع می شود

3. لپ تاپ تبدیل پذیر HP Spectre x360

لپ تاپ کانورتیبل HP Spectre x360 هر آنچه که یک مهندس عمران یا مدیر ساخت و ساز نیاز دارد را دارد. این لپ تاپ با پردازنده Core i7 اینتل، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 و حافظه 16 گیگابایتی، اتوکد و سایر نرم افزارهای مهندسی عمران را به راحتی در تنظیمات توصیه شده اجرا می کند.

با این حال، ویژگی های قابل تبدیل واقعا این لپ تاپ را متمایز می کند. آیا فرد مورد علاقه شما ترجیح می دهد کار خود را به صورت عملی انجام دهد؟ آنها می توانند این دستگاه را به تبلت تبدیل کنند و از یک قلم برای ترسیم پروژه های خود استفاده کنند. این همچنین حمل و نقل در اطراف محل کار را بسیار آسان می کند.

این HP Spectre تبدیل پذیر دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی خیره کننده با طراحی شیک و تمیز بدون حاشیه است. باتری پلیمری لیتیوم یون 72.9 وات ساعتی 6 سلولی یکپارچه برای بهره وری نیز یک موهبت است و در طول روز کاری دوام خواهد آورد. حتی بهتر از آن، آنها به راحتی با فناوری ترکیبی Intel WiFi 6 AX 201 و بلوتوث 5 به هر شبکه بی سیم اطراف متصل می شوند.

ویژگی های کلیدی:

  • 4K UHD مورب 15.6 اینچی، IPS، میکرو لبه، نور پس‌زمینه WLED، دارای قابلیت چندلمسی، صفحه‌نمایش لبه به لبه
  • باتری لیتیوم یون پلیمری 6 سلولی 72.9 Wh
  • کارت خوان رسانه MicroSD
  • SSD 512 گیگابایتی PCIe NVMe™ M.2 قابل ارتقا
  • دوربین HP Wide Vision HD با میکروفون دیجیتال آرایه دوگانه یکپارچه
  • دارای گواهینامه ENERGY STAR. EPEAT Silver ثبت شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا