متفرقه

بهترین دانه های Minecraft

تعیین بهترین دانه های Minecraft کار آسانی نیست، به خصوص به این دلیل که بسته به اینکه چگونه بازی می کنید و از انجام چه کاری در بازی لذت می برید، می تواند به نظر شخصی برگردد.

با این حال، دانه های خاصی بر اساس تعداد دفعات وارد شده و محبوبیت مداوم آنها جزو خامه های محصول هستند. در اینجا چند دانه جالب Minecraft وجود دارد که می توانید دفعه بعد که بازی می کنید امتحان کنید.

1. Minecraft Seed Island

گنج دفن شده و غارت پنهان این دانه را بلافاصله هیجان انگیز می کند. با چندین جزیره در دسترس برای کاوش، شما این فرصت را دارید که تعدادی آیتم جالب از جمله 2 تونیک طلسم شده، 6 قطعه طلا، 8 شمش طلا، یک شمشیر آهنی و موارد دیگر را جمع آوری کنید.

با 2 کشتی غرق شده (دوم بیشترین جوایز را ارائه می دهد)، غارت زیادی برای جستجو خواهید داشت. به نقشه گنج دفن شده نگاه کنید تا بدانید چگونه به جایی که تخم ریزی کرده اید برگردید.

نام دانه: axezero

کد بذر: -573947210

سیستم: PC/Mac

2. معبد عذاب

به جنگل خوش آمدید! شما درست در نزدیکی یک معبد در مکانی مناسب که در آن می توانید به یک بیابان یا یک زیستگاه جنگلی بروید، تخم ریزی خواهید کرد – انتخاب با شماست. شما باید به طور کامل برای یافتن اقلام کاوش کنید و مراقب غارتگرانی باشید که این منطقه را تصرف می کنند.

زود خود را مسلح کنید و باید آماده باشید تا یک بازی بقا عالی را تجربه کنید. همچنین، فراموش نکنید که رودخانه، اقیانوس و کوه ها را برای موارد اضافی بررسی کنید.

نام دانه: FEARARTEMIS

کد بذر : 2029492581

سیستم: PC/Mac

3. آهنگ یخ و مناره

این دانه یخی یک ماجراجویی منحصر به فرد و کمی چالش نیز ارائه می دهد. شخصیت شما در لبه یک جنگل تخم ریزی می کند. از آنجا، به سمت رودخانه یخ زده بروید، جایی که شروع به دیدن خوشه های یخ خواهید کرد که از زمین بالا می آیند.

همچنین ممکن است برخی از خرس های قطبی و خرگوش ها را ببینید که در اطراف پرسه می زنند، اما نگران نباشید، آنها بی ضرر هستند. منابعی را جمع آوری کنید و شروع به ساختن در این بذر سرد و جذاب کنید.

نام بذر: HOIL

کد بذر : 2223210

سیستم: نسخه جیبی/PE/نسخه بستر

4. تخم ریزی مزرعه نهایی

اگر عاشق حیوانات هستید (مخصوصاً حیوانات Minecraft به شکل وکسل)، این دانه برای شماست. شما درست در وسط مزرعه ای با اسب، خوک، گوسفند و اردک تخم ریزی خواهید کرد.

مطمئن شوید که منابع خود را از بیوم ساوانا در نزدیکی جمع آوری کرده اید تا زغال سنگ و سنگ مورد نیاز خود را برای ساختن مزرعه خود بدست آورید. پس از اینکه کوره خود را راه اندازی کردید، آماده هستید که به تخیل خود اجازه دهید و آن حیوانات را دور بیندازید.

نام دانه: CANTBESAVED

کد بذر : 1594305760

سیستم: PC/Mac

5. روستا به وسط دره بریده شده است

شما درست در نزدیکی یک دهکده کوچک تخم ریزی خواهید کرد که نزدیک به تعدادی زیست بوم مختلف از جمله دشت ها، اقیانوس ها و جنگل ها است. دنیا دره بزرگی را در خود جای داده است که در آن سنگ معدنی را که برای ساختن نیاز دارید پیدا خواهید کرد (نردبان ها به شدت توصیه می شود). بخشی از ماجراجویی تعامل با این دنیای چالش‌برانگیز و دیدن این است که چگونه می‌توانید در حین ساختن در اطراف شکاف عظیم زمین کار کنید.

کد بذر : 2467475923055248755

سیستم: PC/Mac

6. دهکده های ساوانا در دشت های بزرگ

با 2 دهکده ساوانا که در این بذر قرار دارند، به منابع زیادی دسترسی خواهید داشت تا بتوانید به دلخواه خود بسازید. در سمت راست، «دهکده ساوانای اقیانوسی بزرگ» دارید که مکان خوبی برای شروع جستجوی اقلام و منابع است.

هنگامی که آنچه را که نیاز دارید جمع آوری کردید، ممکن است بخواهید به بیوم دشت گسترش دهید یا به “دهکده ساوانای کوهستانی” بروید. در آنجا چوبی برای ساخت شاهکار بعدی خود خواهید یافت.

نام دانه: رشدونو

کد بذر : 508164565

سیستم: نسخه جیبی/PE/نسخه بستر

7. بقای جزیره اسب

آیا تا به حال خواسته اید در جزیره ای متروک پر از اسب زندگی کنید؟ این دانه شما را در یک جزیره کوچک تخم ریزی می کند که – حدس زدید – تنها شرکت شما گله ای از اسب های وحشی است. همچنین یک کشتی غرق شده در این نزدیکی وجود دارد که می توانید موارد منحصر به فرد مانند قطب نما و نقشه گنج دفن شده را جمع آوری کنید.

این بذر قطعا بیشتر برای اکتشاف به جای ساختن طراحی شده است، اما شما می توانید در جستجوی گنج و تعامل با اسب های دوست در جزیره بسیار سرگرم کننده باشید.

کد بذر : 3302368487053953130

سیستم: PC/Mac

8. تایتانیک

همانطور که از نام آن می توانید تصور کنید، این دانه دارای یک کشتی شکسته و یک کوه یخ به عنوان نقاط کانونی اصلی آن است. اما برخی از ویژگی های غیرمنتظره نیز وجود دارد که ارزش بررسی دارد. جزیره ای نزدیک با جنگلی سرسبز و یک گودال عظیم پیدا خواهید کرد که در آن می توانید منابع لازم برای ساخت آثار خود را پیدا کنید.

متأسفانه، این دانه با آهنگ معروف خاصی از سلین دیون همراه نیست، بنابراین باید خودتان آن را اضافه کنید.

کد بذر : 1045298416328037846

سیستم: PC/Mac

9. معبد جنگل از الماس و استخوان

توجه: لوت در این دانه بسته به پلت فرم شما متفاوت است.

شما به سمت غرب یک جزیره جنگلی خواهید رسید و سپس می توانید وارد معبدی شوید که پر از غارت شگفت انگیز است. همراه با 2 الماس برای جمع آوری، تعدادی … استخوان وجود دارد؟ با این وجود، این مکان عالی برای شروع ساختن امپراتوری جدید یا به سادگی کاوش در جنگل است. اگر به دنبال منابع بیشتری هستید، از معبد عبور کنید و به اقیانوس بروید، جایی که می توانید معدن و تخمگذار عنکبوت غار را پیدا کنید.

کد بذر : 87953651674304230

سیستم: PC/Mac/Pocket Edition/PE/Bedrock Edition

10. پاسگاه غارتگر

به دنبال یکی از جدیدترین Seed هستید که از نسخه 1.14 نهایت استفاده را ببرد؟ می‌خواهید «The Pillager Outpost» را بررسی کنید، که برخی از عناصر پنهان‌کاری را به همراه دنیایی که شما ایجاد کرده‌اید اضافه می‌کند.

بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به بالای برج بروید و از کنار دزدان مجهز به کمان‌های ضربدری عبور کنید. از گرفتار شدن خودداری کنید و می توانید به کمان پولادی خود که در قفسه سینه قرار دارد دسترسی پیدا کنید.

کد بذر: -5479241985391318616

سیستم: PC/Mac

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا