آموزشی

بهترین سرویس های پخش موسیقی 2022: پخش جریانی رایگان با صدای با کیفیت

سرویس‌های پخش جریانی، نحوه مصرف موسیقی را تغییر داده‌اند و حتی افرادی که به فرمت‌های صوتی علاقه زیادی دارند، باید بپذیرند که مقاومت کامل در برابر جذابیت پلتفرم‌های آنلاین در هنگام تعمیر موسیقی سخت است – به خصوص اکنون که کیفیت پخش جریانی پایین است. بهتر و بهتر شدن

با فروپاشی کل تاریخ موسیقی در عصر استریم مدرن و دسترسی به ده‌ها میلیون آهنگ از طریق یک صفحه لمسی، پیدا کردن محبوب‌های قدیمی یا کشف گروه‌ها و هنرمندان جدید هرگز آسان‌تر نبوده است.

چگونه سرویس پخش موسیقی مناسب را برای خود انتخاب کنید

طیف گسترده ای از خدمات پخش جریانی برای انتخاب وجود دارد که دسترسی نامحدود به کاتالوگ های گسترده موسیقی را ارائه می دهد که می تواند از طریق اینترنت یا شبکه تلفن همراه پخش شود یا مستقیماً برای گوش دادن آفلاین در دستگاه شما بارگیری شود.

خبر خوب این است که اکثر سرویس‌ها آزمایش‌های رایگان را به کاربران جدید ارائه می‌کنند – معمولاً یک ماه اما گاهی تا سه – و برخی مانند Spotify دارای یک ردیف رایگان (پشتیبانی شده توسط تبلیغات با گزینه‌های پخش محدود) هستند، بنابراین می‌توانید رابط خدمات را امتحان کنید و مراقبت قبل از خرید

هنگامی که تصمیم به پرداخت می‌گیرید، معمولاً از طریق یک هزینه اشتراک ماهانه تعیین می‌شود، اگرچه برخی از خدمات، مانند Qobuz، در صورت ثبت نام برای یک سال کامل، تخفیف ارائه می‌دهند. همچنین تخفیف هایی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، و همچنین در صورت اشتراک گذاری حساب خود با شخص دیگری یا خانواده خود، پس انداز می کنید.

کیفیت صدای این استریم ها بین سرویس ها متفاوت است. کسانی که کمتر نگران کیفیت واقعی هستند و بیشتر به دنبال سرمایه گذاری هستند می توانند به جریان های فشرده با سرعت 320 کیلوبیت در ثانیه از امثال Spotify گوش دهند. اما لازم نیست کیفیت را قربانی کنید. Tidal، Apple، Amazon و Qobuz همگی دارای سطوح اشتراکی هستند که به شما امکان دسترسی به جریان‌های با کیفیت CD و حتی وضوح بالا را می‌دهند.

از آنجایی که دسترسی پولی به موسیقی از مالکیت واقعی خارج می‌شود، کاربران احتمالاً برای دهه‌های آینده در یک سرویس یا سرویس دیگر ثبت‌نام می‌کنند، بنابراین منطقی است که قبل از اینکه کورکورانه به اشتراک متوالی برای بقیه متعهد شوید، به طور کامل آنچه را که در آنجا وجود دارد بررسی کنید. از زندگی تو. به هر حال، وقتی لیست های پخش شما تنظیم می شود و عادات گوش دادن شما توسط یک سرویس خاص یاد می شود، تصمیم گیری برای جابجایی سخت تر می شود.

YouTube Music

این سرویس در هنگام راه‌اندازی ما را تحت تأثیر قرار داد، اما YouTube Music اکنون به نظر می‌رسد که برای این چالش آماده است. رابط کاربری جامد است، و عملکرد جستجو فوق العاده است، و جواهرات موسیقی گمشده را از طریق خزانه های ویدیویی خود پیدا می کند. مشکل این است که کیفیت رقابت همچنان یک مشکل باقی می‌ماند: Spotify و Apple Music غول‌های بازار انبوهی هستند که باید با آن مقابله کنند و هر دو در حال حاضر خدمات پنج ستاره ارائه می‌دهند.

با این حال، چند دلیل خوب برای انتخاب YouTube Music وجود دارد. استفاده از سطح رایگان آسان است و توسط تبلیغات پشتیبانی می شود، اما با پرداخت 10 پوند در ماه، می توانید در YouTube Music Premium ثبت نام کنید، که بدون آگهی است و امکان دانلود را برای گوش دادن آفلاین نیز فراهم می کند. (دانشجویان می توانند آن را فقط با 5 پوند دریافت کنند).

این برنامه از طریق بلندگوهای Sonos و هر چیزی که از Google Assistant پشتیبانی می‌کند، مانند دستگاه‌های Google Home یا دستگاه‌های شخص ثالث مانند Sony LF-S50G و JBL Link 20 در دسترس است. در مورد کیفیت صدا، پخش‌های 256 کیلوبیت بر ثانیه غیرقابل شنیدن هستند اما صدا به گونه ای فشرده شده است که رقبای اصلی این کار را نمی کنند.

با این حال، اگر USP را در اینجا دوست دارید – موزیک ویدیوها، به جای صدا – و توانایی جستجوی ضبط پخش شده در یک مکان خاص در یک تاریخ خاص، YouTube Music چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

چگونه خدمات پخش موسیقی را آزمایش می کنیم

ما امکانات پیشرفته‌ای برای تست در لندن، ریدینگ و حمام داریم، جایی که تیم ما از بازبین‌های مجرب و داخلی، اکثر کیت‌های hi-fi و AV را که از درب ما عبور می‌کنند، آزمایش می‌کنند. البته، سرویس‌های پخش موسیقی مبتنی بر نرم‌افزار هستند و در سناریوهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند – در یک سیستم Hi-Fi از طریق استریمر، و استفاده از تلفن خارج و در مورد استفاده از تلفن، برای ارائه دو مثال.

وقتی یک سرویس پخش موسیقی را آزمایش می کنیم، از آن در این سناریوهای مختلف و با کیت های مختلف، از هدفون گرفته تا بلندگوهای هوشمند و البته سیستم hi-fi مرجع خود استفاده می کنیم. ما هر دو نسخه دسکتاپ و تلفن هوشمند رابط و به عنوان What Hi-Fi را امتحان خواهیم کرد؟ همه چیز در مورد آزمایش مقایسه است، ما به طور مستقیم خدمات را در کلاس قیمت و ویژگی های آن با سایرین مقایسه می کنیم.

ما همیشه بی طرف هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که محتوا را در بهترین حالت خود می شنویم، بنابراین سبک های مختلف موسیقی را با فرمت های صوتی پیشرفته و استاندارد امتحان خواهیم کرد. ما همه ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم و قبل از شروع بررسی، زمان زیادی برای گوش دادن در نظر می‌گیریم.

همه احکام بازبینی توسط تیم به جای یک بازبین فردی مورد توافق قرار می‌گیرند تا هر گونه اولویت شخصی حذف شود و اطمینان حاصل شود که ما نیز تا حد امکان دقیق هستیم. هیچ ورودی از سوی شرکت‌های روابط عمومی یا تیم فروش ما در مورد حکم، با What Hi-Fi وجود ندارد؟ به ارائه نقدهای صادقانه و بی طرفانه برای چندین دهه افتخار می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا