سفر و گردشگری

گردش در جزیره کیوشو ژاپن

کوماموتو

کوماموتو یکی دیگر از شهرهای محبوب جزیره ژاپنی کیوشو در جنوب غربی ژاپن است. جاذبه‌های باورنکردنی، مناظر دیدنی و غذاهایی وجود دارد که باید برای مسافرانی که اتفاقاً از شهر کوماموتو، بزرگترین شهر استان کوماموتو بازدید می‌کنند، امتحان کنید.

هتل گیت کوماموتو

برای اقامت مقرون به صرفه در کوماموتو، حتما از هتل گیت کوماموتو دیدن کنید. این هتل کاملا جدید مدرن، دنج و تمیز در نزدیکی ایستگاه JR Kumamoto واقع شده است و اقامتی راحت را به شما ارائه می دهد. در اینجا می توانید با قیمتی عالی در کوماموتو یک خواب خوب داشته باشید.

قلعه کوماموتو

قدمت قلعه کوماموتو به قرن هفدهم باز می گردد و یکی از سه قلعه مهم در سراسر ژاپن به حساب می آید. این قلعه در اثر زلزله ای که در سال 2016 بیشتر شهر کوماموتو را لرزاند به شدت ویران شد.

کار برای بازسازی قلعه کوماموتو به شکوه سابق خود در حال انجام است و تا پایان کار ساخت و ساز مدتی طول می کشد. تا آن زمان، بسیاری از مناطق اصلی از دسترسی بسته هستند، اما هنوز می توانید در اطراف محوطه قلعه بیرونی قلعه قدم بزنید. شهر کوماموتو در حال کار بر روی بازیابی و بازگشایی نمای بیرونی اصلی تنشو تا 5 اکتبر 2019 برای بازدیدکنندگان راگبی است.

برای عشق کومامون

Kumamon که توسط دولت استان کوماموتو ایجاد شده است، طلسمی است که در ژاپن به عنوان جذابیت شما شناخته می شود. کومامون برای تبلیغ جزیره کیوشو استفاده می شود، و من مطمئن هستم که طلسم خرس شاد را در سراسر جزیره کیوشو در سفر جاده ای خود خواهید دید. حتماً مراقب او باشید.

حتی می‌توانید از دفتر رسمی کومامون در کوماموتو دیدن کنید تا شخصاً سلام کنید، و او همچنین یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کرد. محبوبیت کومامون طی سال‌ها افزایش یافته و به موفقیت بزرگی برای تبلیغ جزیره تبدیل شده است. شاید بخواهید چند هدیه کومامون بخرید تا زمان خود را در کوماموتو به یاد بیاورید.

آجیسن رامن برای ناهار

اگر به دنبال یک مکان ناهار در کوماموتو هستید، باید رستوران محبوب رامن، Ajisen Ramen را امتحان کنید. این رستوران به خاطر میزان زیاد سیر برشته اش که آبگوشت غلیظ را می گیرد، مشهور است. این غذا مطمئناً طعم و مزه‌ای دارد و می‌توانید یک ست ناهار خوب را با قیمتی مناسب در اینجا تهیه کنید.

بر اساس مفهوم Kurume ramen، افزودن چیپس سیر اضافی و مفهوم روغن طرفداران زیادی را به دست آورده است. بنشینید و از یک کاسه خوشمزه Ajisen Ramen لذت ببرید.

باغ سوئیزنجی

پارک Suizenji Jojuen یک باغ سنتی ژاپنی است که یک حوض طبیعی را احاطه کرده است. در اینجا می توانید از مناظر طبیعی آرامی که در شهر قرار دارد لذت ببرید و آن را تحسین کنید. برای داشتن بهترین منظره از باغ و حوض، از یک مراسم چای در چایخانه لذت ببرید، جایی که می توانید با منظره ای باورنکردنی به استراحت و استراحت بپردازید. این باغ همچنین خانه یک معبد Suizenji است که در سال 1632 ساخته شده است. باغ اطراف نمایانگر بخش‌هایی از 53 ایستگاه توکایدو است، مسیری باستانی که از ادو به کیوتو امتداد داشت و تپه قرار است نمایانگر یک کوه در مقیاس کوچک باشد. فوجی.

گذرگاه خرید کامیتوری و شیموتوری

هنگامی که به دنبال تفریحات شبانه در کوماموتو هستید، حتما از منطقه گذرگاهی خرید کامیتوری و شیموتوری دیدن کنید. این مکان برای صرف شام و سرگرمی است. این پاساژها با تعداد زیادی گزینه برای انتخاب، برای لذت بردن از غذاخوری به سبک ایزاکایا و یافتن مجموعه ای عالی از آبجوهای دست ساز عالی هستند.

توصیه من Neginozu برای ناهار خوری ایزاکایا (مرغ گزینه خوبی است) و Voyager برای انتخاب خوبی از آبجو صنایع دستی سبک ژاپنی است. برای کسانی که بیشتر احساس ماجراجویی می کنند، می توانید یک رستوران مفهومی قطار سوشی را نیز امتحان کنید. بسیار سرگرم کننده است و غذا بسیار خوشمزه است.

فوکوکا

فوکوکا پایتخت و بزرگترین شهر استان فوکوکا است که در نوک ساحل شمالی جزیره کیوشو قرار دارد. فوکوکا برای قرن ها یک شهر بندری مهم بوده است. این شهر بیشتر به خاطر معابد باستانی، سواحل عالی، خریدهای مدرن و زندگی شبانه مفرح شناخته شده است.

فوکوکا در واقع از دو شهر تشکیل شده است که در سال 1889 با پیوستن هاکاتا به فوکوکا برای ایجاد یک شهر بزرگ ترکیب شدند. هاکاتا هنوز یک منطقه محبوب در فوکوکا است. یک ایستگاه راه‌آهن شینکانسن در آنجا وجود دارد و این منطقه همچنین یک مکان محبوب برای دوستداران رامن است.

در اینجا کاری است که می توانید در طول بازدید خود از فوکوکا انجام دهید.

محل اقامت: رزرو و تخت فوکوکا

کتاب و تخت اقامتی عالی برای دوستداران کتاب در مرکز شهر فوکوکا است. در میان قفسه‌های کتاب می‌توانید تخت‌های کابین مخفی را پیدا کنید که مهمانان می‌توانند شب را در آنجا بمانند.

وقتی نمی خوابید می توانید از خواندن در میان مجموعه بی پایان کتاب های نمایش داده شده لذت ببرید.

مانند یک هتل کپسولی است اما با پیچ و تاب منحصر به فرد و جالب. این یک راه سرگرم کننده و جایگزین برای تجربه یک شب اقامت در ژاپن است، و همچنین مکانی عالی برای اقامت در فوکوکا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا