سبک زندگی

چند نکته خانه داری از متخصصان برتر مهمان نوازی امارات

این روزها بیش از هر زمان دیگری خانه داری بخش مهمی از هر هتلی است. با توجه به اینکه همه‌گیری هنوز در سطح جهانی ادامه دارد، بسیاری از گروه‌های مهمان‌نوازی روال‌های خانه‌داری خود را افزایش داده و پروتکل‌های تمیزی سخت‌گیرانه را اجرا کرده‌اند.

Hotelier Middle East با سه کارشناس خانه داری صحبت می کند که نکاتی را در مورد چگونگی تمیز نگه داشتن اتاق ها، ایمن نگه داشتن مهمانان و کارکنان با انگیزه به اشتراک می گذارند.

Marco Neukom،مدیر اتاق های هتل The Palm در Dubai

تمام ابزارهای لازم را که تیم خانه داری برای انجام کار خود نیاز دارد، فراهم کنید. چه یک نازل خلاء در حال کار، یک گردگیر جدید، یک اسپری شیمیایی در حال کار یا یک چرخ دستی که به راحتی می توان آن را در سالن هل داد، اینها چیزهای کوچکی هستند که می توانند دنیا را برای یک خانه دار تغییر دهند.

از خانه داران خود در برابر کووید-19 محافظت کنید. اکنون بیش از هر زمان دیگری، هر خانه دار شایسته دریافت تجهیزات حفاظت فردی کافی برای انجام کار خود در طول همه گیری کووید-19 است. شرکت ها باید PPE باکیفیت ارائه دهند تا تیم های خانه داری ایمن باشند و بتوانند دیگران را ایمن نگه دارند.

آنها را عجله نکنید. به تیم اجازه دهید زمان کافی را بدون احساس عجله در اتاق بگذراند و مطمئن شوید که می‌توانند کار خود را مطابق با استانداردها کامل کنند. هنگامی که تیم خانه داری را تحت فشار قرار می دهیم تا وظایف خود را به سرعت تمام کند، اشتباهاتی رخ می دهد، میانبرها انتخاب می شوند و حفاظت نادیده گرفته می شود که می تواند خطرناک باشد، به ویژه با توجه به اینکه هنوز در حال مبارزه با کووید-19 هستیم.

ملاقات؛در جلسات روزانه عجله نکنید – برای گوش دادن، پاسخ واضح به سؤالات و انجام هر گونه بازخوردی وقت بگذارید.

بگو متشکرم”. علیرغم کار سخت، خانه داری اغلب زمانی که مشکلی پیش می آید بازخورد دریافت می کند، در حالی که انتظار می رود یک اتاق تمیز وجود داشته باشد و همیشه آنطور که شایسته است تحسین نمی شود. بنابراین، هر روز به خانه داران برای تلاش و فداکاری شان به سادگی بگویید «متشکرم».

Nishith Patel، خانه دار اجرایی در استراحتگاه ساحلی هیلتون Ras Al Khaimah.

کلید در خانه داری مدیریت منابع است، که وجود دارد. فهرست بندی دقیق و تخصیص مناسب آن کارکنان خانه داری شگفت انگیز که کارهای فیزیکی زیادی را در مکان مناسب در زمان مناسب انجام می دهند، و پیش بینی دقیق تجهیزات عملیاتی از دمپایی، صابون و شامپو تا موجودی کافی کتانی.

ما فعالیت های زیادی برای مراقبت و شناسایی تیم خانه داری به دلیل تلاش و کوشش سختشان داریم که روحیه آنها را برای تعالی تقویت می کند.

بخش‌های دیگر به نظافت خانه در زمان‌های اوج کمک می‌کنند که به موجب آن احساس می‌کنند بخشی از یک تیم بزرگ‌تر هستند که همگی برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می‌کنند.

رفاقت و همکاری خوب با بخش مهندسی باعث می شود که هر گونه نقص به موقع مورد توجه قرار گیرد.

استراحتگاه یک هتل قدیمی است، بنابراین تعامل با مهمان بخش فوق العاده مهمی از مهمان نوازی واقعی است. مهمانان ما می توانند احساس کنند که تیم خانه داری ما واقعاً به آنها اهمیت می دهد.

Gopinath Rajappa، خانه دار اجرایی در Ajmanسرای، مجموعه تفریحی لوکس

پوشیدن کیت های محافظ شخصی بسیار مهم است. در این مورد باید تحمل صفر وجود داشته باشد. احساس امنیت و ایمنی را برای همکاران و مهمانان ما فراهم می کند. کارکنان باید محافظت شوند.

ما باید هر همراهی را تشویق کنیم که روی پاکیزگی تمرکز کند. این باید یک مسئولیت برای همه باشد، این باعث ایجاد اعتماد با مهمانان می شود.

مدیریت پسماند یک اولویت و ابتکار مهمی است که باید در آن مشارکت داشته باشیم.

خانه داری باید فراتر از نظارت بر کیفیت و وضعیت کلی ملک باشد. به راحتی می توان فرض کرد که خانه داری فقط شامل شخصی است که برای تعویض ملافه و آوردن حوله های تازه وارد خانه می شود. با این حال، وظیفه خانه دار بیش از این است. آنها همچنین باید هر گونه تعمیر و نگهداری مورد نیاز را هدایت کنند.

تیم خانه داری هرگز بهانه ای ندارد و هرگز نمی تواند کوتاه بیاید. آنها بخش ضروری و مهمی از کل تیم هتل هستند، بنابراین برای آنها مهم است که همیشه خوب ظاهر شوند و بهترین کار خود را انجام دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا