آموزشی

بورسیه و بودجه

سرمایه گذاری در آینده شما

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که تحصیل در انگلستان چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ تحصیل در بریتانیا در کنار یک مدرک در سطح جهانی، به شما این فرصت را می دهد که فرهنگ جدیدی را تجربه کنید، با دانشجویان و متخصصان سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و مهارت هایی را برای کمک به پیشرفت شغلی خود به دست آورید.

گزینه های حمایت مالی مختلفی برای کمک به هزینه تحصیل شما در بریتانیا وجود دارد. این شامل بورسیه ها، کمک های مالی، بورسیه ها، کمک هزینه های تحصیلی، جوایز مالی و وام می شود.

هر چیزی ممکن است

دریافت حمایت مالی می تواند به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کند خواه پیشرفت شغلی، راه اندازی کسب و کار شخصی یا ایجاد تغییر و فرصت برای جامعه شما باشد. در فیلم ما در بالا، دریافت کنندگان بورسیه در مورد اینکه چگونه این فرصت زندگی آنها را متحول کرده است صحبت می کنند. آنها یک توصیه به دانشجویانی که قصد درخواست بورسیه تحصیلی را دارند دارند: “فقط به آن بروید!”

بورسیه و حمایت مالی

دولت بریتانیا صدها بورس تحصیلی، کمک هزینه تحصیلی و حمایت مالی اضافی را به دانشجویان چندین کشور ارائه می دهد. شما می توانید از وب سایت UKCISA (شورای امور دانشجویان بین المللی انگلستان) دیدن کنید تا از واجد شرایط بودن برای دریافت بورسیه تحصیلی مطلع شوید.

بسیاری از موسسات نیز کمک های مالی خود را ارائه می دهند و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر وب سایت آنها را بررسی کنید.

بسیاری از دانشگاه‌ها دوره‌های تحصیلات تکمیلی را با بودجه کامل ارائه می‌دهند. می‌توانید از دانشگاه انتخابی خود یا از وب‌سایت‌های تخصصی مانند دوره‌های تحصیلات تکمیلی و برنامه‌های آینده اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بورسیه های عالی

اگر در رویای یک مدرک تحصیلات تکمیلی در انگلستان هستید، اما برای کمک به تحصیلات خود نیاز دارید، یک بورس تحصیلی عالی می تواند برای شما باشد. بیش از 300 بورسیه تحصیلی عالی از 40 دانشگاه بریتانیا برای دانشجویان از 15 کشور در دسترس است.

بورسیه های عالی برای سال تحصیلی 2022-23 در اکتبر 2021 افتتاح می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا