متفرقه

برای فریلنسر شدن چه ابزارهایی مورد نیاز است؟

در حال حاضر هزاران ابزار شگفت انگیز برای فریلنسرها در بازار وجود دارد که می‌توان فهمید که کدام یک ارزش صرف وقت گرانبهای شما را دارند. به همین دلیل ما لیست نهایی ابزارهای با کیفیت را برای فریلنسرها در زیر گردآوری کرده ایم. نیم فاصله در ورد را چطور ایجاد کنیم؟

1. monday.

دوشنبه (داپولس سابق) به خود می بالد که ابزاری است که برای شما کار می کند، نه برعکس. در حالی که اساساً برای تیم ها ساخته شده است، دلیلی وجود ندارد که نتوانید از دوشنبه به عنوان ابزار مدیریت پروژه برای فریلنسرها نیز استفاده کنید.

مانند برخی دیگر از ابزارهای ذکر شده در بالا، دوشنبه به شما امکان می دهد پروژه های خود را به صورت بصری در قالب Gantt ببینید و همچنین دیدن همه چیز را در یک مکان آسان می کند. ایمیل فیک در اینجا توضیح داده شده است.

2. ClickUp.

ClickUp یک ابزار جامع مدیریت پروژه است که چندین ویژگی را ارائه می دهد تا به فریلنسرها در سراسر صنایع کمک کند تا کار خود را به طور کارآمد و همه در یک مکان مدیریت کنند.

از ویژگی‌های قابل سفارشی‌سازی مانند فیلدهای سفارشی برای ایجاد فیلدهای وظیفه منحصربه‌فرد برای مدیریت هر اطلاعاتی که برای کار نیاز دارید، و الگوهایی برای بسیاری از موارد استفاده استفاده کنید تا به شما کمک کند جلوتر باشید و فرآیندهای خود را برای هر مشتری ثابت نگه دارید.

بهتر از همه، ClickUp را می‌توان با ابزارهای کاری دیگر از جمله برنامه‌های ردیابی زمان ادغام کرد تا به شما کمک کند زمان صرف شده در پروژه‌های مشتری، ساعت‌های دیگر قابل پرداخت را پیگیری کنید.

3. Creatopy.

Creatopy یک پلتفرم تولید بصری کارآمد و شهودی است که تجربه ای خوش ساخت را برای ارتباط برقرار می کند. پلتفرم کاملاً جدید به افراد و تیم ها اجازه می دهد تا به راحتی تصاویر تبلیغاتی جذاب را برای رسانه های خلاق چند کانالی ایجاد کنند.

Creatopy با قابلیت‌های پیشرفته اتوماسیون، همراه با کتابخانه‌ای در حال رشد از الگوها و عناصر بصری، ابزارهای لازم را در اختیار ارتباط‌دهنده‌ها قرار می‌دهد تا سفر خلاقانه خود را جرقه بزنند و محتوای بصری را سازمان‌دهی شده و همیشه در برند نگه دارند.

بهترین ابزار فاکتور برای فریلنسرها

شاید تنها دسته از ابزارها برای فریلنسرها که به اندازه ابزارهای مدیریت پروژه رقابتی است (فهرست شده در بالا) لیست برنامه های صورتحساب برای فریلنسرها باشد.

در زیر، ما انتخاب‌های برتر خود را قرار داده‌ایم (بله، چند مورد از بالا تکرار می‌شوند، اما هی… آنها بهترین هستند):

4. فاکتور توسط Freshbooks.

متوجه خواهید شد که Freshbooks را هم در بخش مدیریت پروژه و هم در بخش صورتحساب قرار داده ایم. اما کنار گذاشتن Freshbooks از بخش با عنوان «بهترین ابزارهای صورت‌حساب برای فریلنسرها» مانند این است که کره بادام زمینی را از ساندویچ PB&J خود خارج کنید—این کار را نمی‌توان انجام داد.

صورتحساب Freshbooks واقعا درجه یک است. با Freshbooks می‌توانید صورت‌حساب‌هایی با ظاهری حرفه‌ای در چند ثانیه ایجاد کنید. سپس می توانید آن فاکتورها را مستقیماً برای مشتریان خود در برنامه ارسال کنید. و در آخر، اما نه کم‌اهمیت، Freshbooks زمانی که مشتریان شما فراموش می‌کنند که پرداخت کنند، یادآوری‌های خودکار را برای آنها ارسال می‌کند.

این فاکتور دارای یک فرم پرداخت داخلی است که همه کارت‌های اعتباری اصلی را می‌پذیرد—بنابراین دیگر نیازی به تعقیب چک‌های مشتری نیست.

5. فاکتورهای بونسای.

بله، ما دوباره بونسای را در این لیست تکرار می کنیم. چرا؟ زیرا Bonsai در درجه اول به عنوان یک ابزار فاکتور شروع شد. و در حالی که آنها اکنون یک مجموعه کامل فریلنسری دارند، نادیده گرفتن ویژگی های صورتحساب باورنکردنی که برای فریلنسرها ساخته اند دشوار است.

برای مثال، به‌جای ایجاد دستی هر فاکتور، ویژگی Smart Invoicing به شما امکان می‌دهد از پیشنهادهایی که به مشتری خود ارسال کرده‌اید یا قراردادهایی که آنها امضا کرده‌اند، صورت‌حساب‌ها را به‌طور خودکار ایجاد کنید. همچنین می‌توانید فعالیت مشتری را ردیابی کنید – بدانید که هر مشتری چه زمانی و چند وقت یکبار به فاکتور شما نگاه کرده است.

همچنین می‌توانید ایمیل‌های یادآور خودکار را در فواصل زمانی خود تنظیم کنید و هر نوع پرداختی را که می‌خواهید بپذیرید: کارت اعتباری، ACH، PayPal و غیره.

همانطور که در بالا ذکر شد، آزمایش بونسای 14 روز طول می کشد. در اینجا می توانید یک آزمایش آزمایشی انجام دهید.

6. فاکتورهای ساده.

شاید برای رشد کسب و کار مستقل خود به یک راه حل همه کاره یا “مجموعه” برنامه ها و ابزارها نیاز نداشته باشید.

اگر فکر مجموعه عظیمی از برنامه‌های مفید باعث می‌شود که بخواهید با فریاد فرار کنید، ممکن است Simple Invoices گزینه بهتری برای شما باشد. این ابزار برای فریلنسرها پیچیدگی برنامه‌های دیگر را کاهش می‌دهد و راهی ساده و سریع برای ایجاد و مدیریت فاکتورها در اختیار شما قرار می‌دهد – اوه، و سریع پول دریافت کنید.

Simple Invoices همچنین اطلاعات کارت اعتباری مشتریان شما را به صورت ایمن ذخیره می کند تا پس از اتمام کار، فاکتورهای آنها به طور خودکار پرداخت شود. یا حتی می‌توانید صورت‌حساب‌های مکرر را برنامه‌ریزی کنید – فقط آن را تنظیم کنید و فراموش کنید.

با کلیک بر روی اینجا می توانید فاکتورهای ساده را به مدت 14 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

7. Invoice.to

تا کنون، ابتدایی ترین گزینه های فاکتور لیست شده در اینجا Invoice.to است. حتی می توانید قبل از ثبت نام برای یک حساب کاربری شروع به ایجاد فاکتور کنید.

در این ابزار برای فریلنسرها هیچ زنگ و سوت وجود ندارد، اما اگر به سادگی می خواهید، این برنامه برای شماست. به حساب Google شما متصل می شود، جایی که تمام فاکتورهای شما را ذخیره، ارسال و مدیریت می کند.

این قطعا بدون استخوان است، اما اگر به سریع ترین و ساده ترین گزینه نیاز دارید، یک راه حل عالی است. می توانید آن را در اینجا امتحان کنید.

8. Invoice Simple

اگر به دنبال ورود سریع و آسان به دنیای فاکتورهای فریلنسری هستید، می توانید به سادگی یک قالب فاکتور را سفارشی کنید.

Invoice Simple یک برنامه تولید فاکتور و فاکتور آنلاین با استفاده ساده ارائه می دهد. اما این سایت همچنین دارای ده ها قالب فاکتور است که به صورت رایگان در دسترس هستند. می‌توانید قالب‌های صورت‌حساب رایگان برای Word و Excel را دانلود کنید، یا می‌توانید مستقیماً در Google Sheets آن را باز کرده و از آن کپی کنید.

ابزارهای فاکتور بیشتر برای فریلنسرها: Fiverr Workspace، Quickbooks Self-Employed، FunctionFox، PayPal و Hurdlr.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا